Taccotårta

Idag har jag haft en konstig, tråkig, men endå skön dag på jobbet. Jag gick upp 06:00 och började jobba 10:00. Det var extreemt lugnt på jobbet så idag har jag puttsat fler speglar och dammat lite här och var, innan jag slutade 14:30. Japp det var nog första och sista gången jag fick sluta så tidigt. Väl hemma har jag köpt lite kattsand, cyklat mot trafiken så en tant tuta på mig och väl hemma gjorde jag en otroligt god Taccotårta. Det är andra gången jag gör den, men den här gången freestylade jag lite mer. Nu har jag precis tryckt i mig två bitar och det osar vitlök om mig. Härligt! Ett glas rödvin blev det också för jag är endå ledig imorgon. Snart ska jag hem till Lovisa och ta en liten fika och se hur hon bor.

Ha det.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken god tårta!! såg ju hur god som helst ut.. ;) Vi kan väl höras imorn? Puss

2009-02-24 @ 19:25:20
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gudars vilken smart idé.. ser smarrigt värre ut

2009-02-24 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0