Som på den gamla goa tiden

Jag har precis pratat med min underbara Sandra med min gamla mobil som varit död i några månader. På den mobilen har jag Comviq kompis så då ringer jag nästan gratis till Sandra och mina systrar och många till, men så har jag inte haft någon laddare till den mobilen fram tills idag. Jag hämtande ut paketet med laddaren i idag innan jag stack till jobbet och eftersom paketet var från Anneli så var det såklart inte bara ett tråkigt paket med enbart en laddare i. Först så var det väldigt många och fina frimärken med pussmunnar på utsidan och i paketet låg det ett fint Alla hjärtans dag kort, chokladhjärtan och ett paket mer underbart doftande kaffe från Hellmanska gården. Så nu luktar min väska av ljuvligt kaffe och jag kan bara hoppas att det sitter i ett tag.

Nä. Om man kanske skulle ta och gå och lägga sig nu. Det är ju en dag imorgon också. Jag börjar inte förens kl 13:30 så jag ska nog hinna med både gymmet och städning här hemma.


 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var underbart att prata med dig ikväll! =) Njut av din sovmorgon imorn. Puss Puss

2009-02-17 @ 00:59:41
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

ja visst var det underbartt. =) Det blev en härlig morgon på gymmet och solen skiner så fint idag så jag blir helt lycklig. Pussa och krami

2009-02-17 @ 10:34:41
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0