seg, segare, segast

Jag känner mig nästan död idag och har inte lust att göra någonting alls idag. Det känns lite småjobbigt att inte ha någon energi över huvudtaget när man väl är ledig och skulle kunna göra hur mycket som helst.

Jag mest druckit kaffe och youtubat en massa folk. Jag har länge tänkt att jag ska ta tag i mitt liv och vara lite mer kreativ och börja illustrera. Det vill säga sätta mig in i illustrator igen och försöka få fram något trevligt mönster eller nåt. Det har dock inte gått så bra så jag är rätt dålig på illustrator och då är det inge kul. Istället blev det lite photoshop istället, men jag ska nog ge mig på illustrationerna igen.

På återseende.  


Ja jag är lite blek på denna bild. = )

en nyduschad André.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0