kanske blir jag flintis

Det får bli som det blir. Jag har nu varit i Malmö och fikat med Karin och Fanny så nu har jag fått i mig min semla. Den var god de första tuggorna men sen blev det för mycket och efteråt fylldes jag av ett tomrum och kände mig inte speciellt tillfredställd. Aja skit samma nu är det ett år innan jag behöver äta en semla igen.

Efter fikan gick vi och tittade lite i affärer och det slutade med att jag fick för mig att köpa blonderingar och färga håret igen. Jag har funderat länge nu på att bli blond igen och kommit fram till att jag ska göra en avfärgning hos en frisör och sen successivt lägga i blonda slingor och slutligen skulle jag ha ett fint blont sommar hår som ser solblekt ut. Men rastlös som jag är så tänker jag alltså färga håret nu direkt efter det här inlägget. Jag har köpt en superblond färg som bleker 4-6 ggr och sen ska jag lägga i en annan blondering som bleker tre steg. Den sista färgen tänkte jag kamma i så att den blir lite slingig utav sig… Slutligen så har jag köpt ett silverschampo för att få bort det pissgula som med all säkerhet kommer att uppstå.

Jag är fullt medveten om att det här kan bli en katastrof och jag till 50% kommer att ångra det, men eftersom jag tar ganska lätt på saker och ting så får det blir som det blir och blir det alldeles för jävligt så får jag ha en sjal på huvudet imorgon. Om jag ens kommer ha något hår kvar. Skulle jag tappa håret så sjukskriver jag mig imorgon och köper mig en peruk. Ja så nu har jag täckt upp alla tänkbara saker som kan hända.

Jag återkommer nog ikväll med en rapport om hur det gick.


Hej så länge



I värsta fall blir det så här.


I bästa fall blir det så här.


så här blev det sist jag skulle gå från rött till blont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0