happy puppy

Underbara tisdag, som jag längtat efter denna dag. Inte för att jag ska göra något speciellt, men jag är ju ledig och det är ju alltid underbart. Ute skiner solen och i mina lurar ljuder ljuv musik. Det kommer nog att bli en bra dag idag.

Igår började jag med något som jag borde ha gjort för länge sen, nämligen detox. Det är inte att jag har köpt något pulver som jag blandar ut med vatten och häller i mig om dagarna och inte är det någon fasta heller utan en ren och skär reningsperiod. Det känns som att jag duschar kroppen på insidan och det jag fyller på med är fräscha frukter och grönsaker, och massor utav grönt tee. Gårdagen gick väldigt bra faktiskt och jag var inte speciellt hungrig eller butter så jag hoppas att jag kan fortsätta på det spåret.

Jag har inte speciellt mycket mat hemma nu så till frukost tinade jag lite mangobitar och hade på kanel och drack grönt mint tee. Innan det tog jag ett glas varmt vatten med citron när jag stod i duschen.


Jag är som en lycklig hundvalp idag och ska nog sätta fart med dagen innan den är förbi.

Vi höres.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

jag har en liten blogg tävling där jag lottar ut 11 st frukt kondomer. kondomer är ju aldrig fel

va gärna med så blir jag glad

http://enlitentax.blogg.se/2009/february/kondom-tavling.html

2009-02-10 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0