bla bla bla


Det händer så mycket just nu att jag knappt hinner kolla min mail när jag väl är hemma. Eller egentligen så är det inte så mycket som händer men jag har jobbat väldigt mycket känns det som. Fredag, lördag och söndag bodde jag nästan i butiken och det var nog den värsta helgen sedan öppningen. Danskarna hade precia fått lön, det var helg och det mesta i butiken kostade 25:- eller 59:- och då blir dom som Galna. Det är skönt att det börjar lugna ner sig nu och alt börjar bli så ljust och fint i butiken av alla underbara vårkläder.

Idag har varit en lite konstig dag. Jag gick upp vid 07:30 och började ringa till vårdcentralen, men dom öppnade inte förens kl 08:00 så jag käkade frukost och lullade runt lite tills jag tillslut kom fram i växeln. Det är ju den här jäkla urinvägsinflammationen som ska bort nu eftersom jag inte lyckats självläka på 3 veckor. Jag fick iaf en tid 13:15 vilket inte var så bra eftersom jag skulle börja jobba 13:30, men det var nu eller aldrig så jag slog till. Så hade jag helt plötsligt 5 timmar att slå ihjäl innan jag skulle iväg. Men som tur var så var det jätte stökigt här hemma och jag hade massa tvätt som skulle sortteras och vipps så var klockan 13:00 Efter 5 minuter inne hos läkaren så fick jag ett recept och gick ner på stan och fixade penicillin och sen åkte jag till jobbet. Totalt så har jag jobbat 2,5 timmar idag och åkt tåg i 4 timmar, men vad gör det när man har hunnit städa här hemma och allt.

Nä det händer inte så mycket mer spännande saker hos mig nu, men när jag slutar på fredag så kommer jag vara så glad. På lördag drar jag och André till vårat slott där vi ska mysa hela helgen.

Nu måste jag gå och decka för jag är rymt trött och har ont i huvudet.

Håller på att lyssna in mig på The Killers alla album just nu för övrigt så att man kan sjunga med ordentligt i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0