Solen snart kommer vi

Julen är över och snart även 2009. Snön är borta från skåne och det är nästan så att man börjar känna av lite vårkänslor här. Jag vet att det är lite väl tidigt och att det är många mörka dagar kvar men jag behöver verkligen sol nu. Passande nog fick André en solsemester av mig i julklapp, men tro inte att han får åka själv.

Jag sitter just nu och tittar på resor och försöker komma på var vi kan åka den 31:a januari?
Just nu lutar det åt Teneriffa faktisk. Jag skulle vilja åka till La Gomera som är en mindre ö, men det verkar inte vara så mycket till sandstränder där och det behöver nog André för att han ska kunna bada. Till skillnad från en annan som kan kasta sig i första bästa pöl.

Kan Annars tillägga att jag faktiskt lever trotts att det inte verkar så här på bloggen, men det kommer bli bättre snart ska ni se.

Imorgon väntar en 10 h dag på jobbet med galna danskar som vill handla reakläder på Gina. Sen är det nyårsafton och även då jobbar jag, men bara till kl 14:30 och det kan jag ju stå ut med. Det blir nog lite skumpa på tåget hem sen som vanligt på nyårsafton. = )

Sen åker vi ut till Asmundtorp och firar in det nya året med Nille och Lina, Mackan och Lina och så klart kommer espektive pars bäbis vara där oxå, så det blir en mysig bäbisklämmarafton för min del. = )

Tråkigt nog jobbar jag både lördag och söndag och sen hela nästa vecka typ. Men så fort jag får tid ska jag börja mitt nya liv. He he. undrar hur många som säger så utan att tro på det själva.

För min del är det det gamla vanliga med att börja träna och komma på vad jag ska göra med mitt liv.

Vi var för övrigt och tittade på ny bil idag. Kanske inte så seriöst, men André ska kolla mer med sin pappa imorgon och se vad det kostar att beställa en fabriksny bil.

nä nu ska jag flumma vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0