long time no see

Ja det där med att uppdatera bloggen har det ju inte blivit så mycket av den senaste tiden. Just nu beror det ju inte bara på att jag är hemma så lite, utan även på att vi bara har en dator med internet, och det är ju Andrés då och där sitter ju den knölen så fort jag är hemma. Men nu är han i duschen så jag ska försöka hinna med att slänga upp lite bilder från min dag.

Det har blivit lite glögg, lite snö och mys med katterna bland annat.

igår kom jag hem redan vid 17:00 så då slängde jag ihop en svulstig lasagne som jag hitills har ätit tre gånger och skulle kunna äta den tre gånger till. Så god blev den.

Som vanligt de senaste dagarna så har det blivit ett glas rödvin inna det är dags att sova, och gott har jag då sovit.

André har köpt en projektor för 16 000 så nu behöver vi inte gå på bio något mer. Det är bara poppa micropopcorn och släng sig i soffan och njuta av en mysig film. Här om kvällen såg vi UPP. Som jag strakt kan rekomendera om man som jag gillar tjocka färgglada saker.


Här bakas det brunchbröd med kokta ägg, mozzarella och parmaskinka bla.



Och så här såg det fördiga brödet ut.


Och så blev det Lasagne.


Så här såg det ut tidigare idag, utanför mitt fönster.


Katterna höll sig upptagna med att spana in flingor, men posade fint på min begäran.


Sen drack jag glögg och planterade blommor.


Min favvo glögg med ingefära och chili är den första, och Rosén smakade jag idag, helt ok.


japp nu ska jag fixa med lite julklappar men hoppas på att hinna skriva lite imorgon igen. = )






Kommentarer
Postat av: Viking

Såg magiskt gott ut

2010-01-12 @ 18:06:25
URL: http://insaneideas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0