Väntar och väntar

Min lediga tisdag idag, men så som det ser ut nu så är det ingen bra dag. Igår var det extremt mycket kunder som ville slänga alla kläder på golvet och vi var extremt få som kunde plocka upp alla dessa kläder så när vi gick hem så låg det mesta på golvet. Även om det var en aning kaos och vi var underbemannade så gick det väldigt bra. De flesta var glada och harmoniska och det blev mycket skratt igår.
Men eftersom det nu är så mycket att göra så hade jag tänkt åka in och jobba idag fast att jag är ledig. Jag skulle bara på ett läkarbesök kl 09:00 först, men innan jag hann gå hemifrån ringde mobilen och det var Andrés chef i luren. Han sa att det var ingen fara med honom men André hade svimmat av och ambulansen hade hämtat honom precis. Jaha tänkte jag, vad ska det betyda? Jag gick iväg till mitt läkarbesök och när jag kom hem ringde jag Lunds lasarett och kolla om André var kvar där och det var han. Doktorn höll på att undersöka honom nu men mer vet jag inte. Nu sitter jag här och väntar på att André ska ringa så jag vet om han kommer hem, eller om jag ska hämta honom, eller om han rent utav ska fortsätta jobba kanske.

Jag ska nog ta en kopp kaffe nu när jag väntar.


Min lilla gubbe som alltid ska råka ut för saker.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj kära nån.. hoppas det inte var någon större fara med han!! Tänk om man fick åka ambulans varje gång man hade svimmat i sina dar. =)

Nejdå.. bäst att vara på den säkra sidan.. hälsa han så mycket.

Puss å kram

2009-04-07 @ 22:50:22
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0