Long time no see


Ja det var ju inte igår jag skrev här sist, och ju längre tid det gick desto mer ångest fick jag. Jag tror det är rätt vanligt att man känner press på sig att man måste hålla sig uppdaterad. Men så här igår hörde jag på P3 en debatt om bloggande och twittrande och nu har jag inte den minsta ångesten över att jag varit dålig på att uppdatera.

För frågan är ju lite varför man gör det, när man ska göra det och när man inte ska göra det. Själv så har jag haft så himla mycket att göra den senaste tiden så jag har inte haft tid och lust. Jag skriver ju även blogg för mig själv så att jag kan gå tillbaka i tiden och läsa om vad jag sysslade med för ett år sen tillexempel. Men de saker som jag gjort den senaste tiden är sådana saker som jag kommer komma ihåg endå.
Jag var ju hos Sandra på inflyttningsfest i Karineholm och det kommer jag inte att glömma i första taget.

Det känns som att det kommer att bli flera luckor i min blogg, men då vet ni att jag är upptagen med att göra spännande och roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0