Home sweet home

Nu är jag hemma från jobbet och det känns skönt att ha två dagar ledigt nu, sen jobba lördagen och sen är man ledig två dagar till.

För er som undrar så åkte jag och hämtade André i Lund igår och läkarna kunde inte hitta något fel på honom, som vanligt. Men de påstådd att han skulle ha värden som en vältränad person så bara där förstår man ju att de inte är kompetenta läkare. = )

Jag och Andre drömmer iaf om att hitta en tomt att bygga vårat dröm hus på. Dock tror jag att vi har olika bilder av våra drömhus. André tycker nog att det är praktiskt med tegelhus, och själv avskyr jag tegelhus. Det är ju det enda som finns här nere, men lösningen där skulle ju vara att ha ett sten hus med putts.

Aja sånt där med att planera att bygga hus tar ju sin lilla tid så om 10 år är vi kanske klara. = ) Vi ska ju hinna göra så mycket innan vi lägger ner våra själar på att bygga hus, så som att resa. Nu är det inte så långt kvar innan vi åker till Grekland, och i januari planerar vi att åka till Thailand igen.

Nä nu ska jag dricka lite mera rödvin som för övrigt är min kvälls mat ikväll. = )


Man kanske ska bygga sig en kompia av Elvis Graceland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0