Ledig idag

Idag är det min lediga dag i veckan vilket känns superskönt och välbehövt. Så imorse sov jag till 10:08 och trodde att det skulle räcka för att jag skulle känna mig utvilad, men icke. Jag känner mig så tung i kroppen och har väl inte jätte mycket energi, men det kommer väl kanske sen. Jag satt och snurra runt på youtube och slant in på en sminktävling där folk lagt upp klipp på när dom sminkade sig i lite extremare stil. Det är ju så kul med smink och nu var det länge sen jag lekte med min sminkväska, men jag har ju en del bilder som jag samlat på mig från olika tillfällen då spacklet åkt på, så jag slänger upp några här tänkte jag.
Annars så ska jag springa lite ärenden på stan idag och sen blir det till att städa och sköta allt annat här hemma som har förfallit under veckan. Och avslutningsvis så ska jag iväg och simma idag vilket ska bli så skönt, för jag känner mig så stel.
Det var allt för nu, tudelu


Twiggy sminkning av mig och docksminkning och extrem retusch av mig


Jag som sminkad den första och sminkös som gjort den andra.


Sara-Maria har sminkat den första och den andra kladdade jag till rätt bra själv


Blåbärssoppa i första och sminkösjobb i den andra.



Kommentarer
Postat av: madde

Hallu, vilka fina bilder. Gott med blåbärsoppa? :)

2008-09-04 @ 21:41:23
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0