Dagens dilemma

Hemma från jobbet och nyduschad. Den känslan är svårslagen skulle jag vilja säga. Det har varit en rätt ok dag på jobbet idag, med rätt så lite kunder. Det som har varit jobbigt är att jag har fått ont i höger handled och det blir ju inte bättre av att gå och bära på kläder hela dagen. Jag ska försöka leta fram en stödhandske som vi ska ha någonstans. Det var skönt att komma hem iaf, trotts att jag var jätte hungrig, och André har blivit sjuk så han orkade inte laga mat, och jag orkade verkligen inte laga mat när jag kom hem. Istället så tog jag fram en korv. En korv med risgrynsgröt i. Mmmmm det var smaskens och julstämningen börjar krypa sig på. Jag ska ha risgrynsgröt på jobbet imorgon oxå, och det finns vissa tjejer som är jul-nördar precis som jag så jag tror att jag kan göra en och annan avundsjuk.


Jag har även ett litet dilemma som jag måste dela med mig av. Det är nämligen så att Karin ska ha fest på lördag i Malmö och jag hade tänkt att åka dit, eftersom jag festar alldeles för lite och det kommer nog bli jätte kul. Jag har ju inte så mycket pengar, men det behöver ju inte kosta så mycket heller. En flaska vin och eventuellt inträde på någon clubb. Det jobbiga är att Sandra på jobbet sa att hon skulle ut i Köpenhamn efteråt och skulle då på en modevisning som börjar kl 24:00 i Köpenhamn och jag fick följa med om jag ville. Det låter ju hur kul som helst att gå på modevisning mitt i natten och sen gå ut någonstans i Köpenhamn. Problemen är då bara att det kommer säkert kosta mig ännu mer om jag åker dit oxå, och jag vet inte om jag kan ta mig hem. Dessutom så ska jag och Jenny till IKEA på söndag och då måste jag vara körduglig. Hmmm Det blir nog så att jag bara åker till Malmö och sen får jag försöka ta mig hem därifrån på något sätt i hyfsad tid så att jag hinner sova ruset av mig. = )

Det är ju trotts allt några dagar kvar, så jag hinner ju tänka lite på saken. Föresten så har jag smort in mig med olivolja på hela kroppen så jag kommer vara såå len imorgon hoppas jag. = ) nu ska jag leta lite skor och mysa vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0