turbo vecka

Tiden går så jäkla snabbt nu för tiden tycker jag. Det kändes som att det var igår jag skrev här sist men det var ju i söndags. Kära nån. Usch lille tiger håller på att spy nu igen. jag fattar inte vad det kan vara för fel på honom. Han kommer inte åt blommorna längre, så det är inte pga dem han spyr. Aja, jag får väl torka spya sen.

Idag Fyller min Underbara Sandra år och jag önskar verkligen att jag kunde vara uppe hos henne och fira henne ordentligt, men det går inte alltid, fast att man vill. Hon jobbar och jag är pank. Men nästa gång vi ses, då kommer det blir livat, det känner jag på mig.

Hurra för födelsedags barnet

 Imorgon kan det blir en rolig dag oxå. Hoppas hoppas. Och sen efter jobbet så är jag ledig i hela 3 dagar. Det kommer kännas konstigt att vara ledig så länge och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under helgen heller. Det kommer säkert bli som vanligt att jag städar och lagar mat, men annars så är jag lite sugen på att åka till Skäralid som är ett naturreservat där man kan vandra i underbar miljö. Inte så kul om det är dåligt väder kanske, men då kan man alltid åka till Malmö och går på tattooexpo. Jag var där för 2 år sen tror jag, och det var rätt så trevligt, men det som finns att se där, räcker att se en gång tycker jag nog.


Jag tänkte slänga in lite bilder från förrea helgen, men det blev inte så bra bilder. Jag lägger upp några på facebook oxå tänkte jag.
Nä nu ska jag ta en dusch, och sen blir det nog att jag går och lägger mig, kl 06:50 ska jag upp och ha en körlektion och det kan ju vara bra om man är pigg då.

Jag och Karin och kvällens sista bild med moobilen på Sandra och Jenny.

Puss och kram på er och Grattis till dig Sandra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Monica, hade du ingen annan bra bild på mig?? Hahah så söt jag var där då! Tack så mycket för kortet, snart får vi fira våra födelsedagar rejält! Puss

2008-10-08 @ 22:48:04
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0