Sunday, sunday What a Beautiful Day

Jag har börjat gilla söndagar så mycket mer nu när det är den enda dagen jag kan sova hur länge jag vill och inte har några andra tider att passa. Så idag gick jag och André och handlade lite frukost och sen begav vi oss för att hämta bilen i garaget. jag hade lite problem att krongla mig ut därifrån eftersom det var första gången, men jag repade inte bilen iaf. Vi körde iaf iväg till Andrés andra hem, zoogiganten för att titta på lite fiskar. Det blev en snabbtur och någon timme senare var vi hemma igen. Väl hemma så delade vi upp och bestämde att André skulle laga mat och jag skulle städa och så blev det, även om jag hade svårt att hålla mig från köket ibland. Nu har jag ganska precis vikt om och sorterat alla mina kläder i byrån och garderoben, så det känns fint. Jag har en massa klädert som torkar och ska sorteras in imorgon oxå. Efter att vi käkat mat, wookade gränsaker, nudlar, kyckling och kräftstjärtar, så blev jag sugen på något sött som kunde pigga upp mig lite. Det slutade med att jag gjorde microkola som jag inte gjort på många många år, och mummas vad gott det blev. Jag har snart satt i mig hela smeten så snart kommer väl ångesten. = (

Jag kan även berätta att jag har hittat ett nytt drömhus. Det slår inte det i Nävekvarn men det har många fina kvalitéer det här med. Det nya heter Kolbro och har ett jätte fint stall och 7 sovrum. =)  Aja jag kommer nog hitta många fler drömhus innan jag har råd att köpa ett.

Nu ska jag kolla på Bridget Jones dagbok.


Mitt absoluta drömhus i Nävekvarn

Mitt anda drömhus. Bild lånad från hemnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0