Orange hår?

Jag ska snart gå och lägga mig  men måste bara får ut lite ur mitt huvud. Jag känner mig lite grå och tråkig i håret just nu och funderar på att sätta lite färg på huvet. Men frågan är bara vilken färg, det får lixom inte bli för extremt heller så jag tänkte lite orange. Jag gjorde en bild igår som råkade bli lite orange när jag ökade kontrasten och jag gillar nog den färgen..

Det kan vara snyggt med orange hår på vissa, men är jag en av dem?

Nu sitter säkert Anneli och Carro och dricker goda drinkar och käkar gott. Hmm jag är fortfarande avundsjuk på att dem är utomlands, men jag är väldigt glad att dom är det också, för det behöver dom båda två. = )

Na nu får det vara natti natti.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hot Mamma!!

hehe sätt du lite färg i håret.. det gör dig nog gott! ;) Puss på dig!

2008-10-30 @ 23:31:06
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0