Duracellkanin på amfetamin


Har ganska nyss kommit hem från jobbet och vet inte riktigt om jag är trött eller pigg. Igår var jag på floating och det kan bero på det, att jag har varit extremt uppspeadad idag. När alla andra var trötta på grund av att det var mycket att göra eller på grund av att det inte fanns något att göra, så for jag runt överallt, upp och ner och sa en massa sjuka saker, som iof ficka alla andra att bli glada. Jag hittade bland annat en brunt och runt oidentifierbart objekt på golvet vid min kassa som jag döpte till min bajs. Jag försökte även få de andra tjejerna att äta min bajs, men ingen vågade till min stora besvikelse. Hur som helst så öppnade vi den andra butiken i Köpenhamn idag och det gick riktigt bra. Åsa som är typ den högst uppsatta butikskommunikatören tyckte att denna butiken är den snyggaste butiken som Gina har. Och jag håller nog med. = )



Nä jag ska nog går och lägga mig, men först måste jag nog prova tröjorna som jag köpte idag för att se om jag kanske måste byta dem imorgon.

Puss och gonatt på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0