Upp som en sol

På bara några minuter så blir det så mörkt utanför fönstret och ett täcke utav regnmoln drar in över stan. Tur att man sitter inne i en varm soffa och inte är ute och går i det här vädret, men lika snabbt som mörkret kom, så försvann det och fram skiner solen igen. Jag älskar ljuset som uppstår när det är lite molnigt ute fast solen skiner och alla löven på träden är helt gula. Jag lyckades iaf fånga lite utav det här underbara hösljuset innan det försvann igen. Nu är det snart mörkt ute och jag vet inte när jag kommer att få se sol igen.
Jag lyssnar för övrigt på Beyonces nya album som är riktigt bra faktiskt, och mysfaktorn är hög här idag. Jag tänkte baka lite bröd sen och hoppas på att det är något trevligt på tv ikväll.

Hoppas ni har haft en bra helg för imorgon är det måndag igen och då är det jobb igen, Förutom för er som är lediga förståss.


Utsikten från vår balkong är fin även på hösten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0