Måste bara berätta

att jag ska börja i den andra butiken igen. Redan imorgon börjar jag där och det ska bli väldigt roligt faktiskt. Anledningen till att jag och några tjejer till ska förflyttas är såklart för att företaget ska skära ner på personal och det är för många i ströget butiken. Men eftersom jag är så jävla bra och glad så får jag flytta till den andre butiken. = )

Det var väl egentligen bara det jag ville säga så att ni vet det. Jag är ju inte så social längre, och om jag någongång mailar eller ringer någon så ska man vara glad. Glad, ja det är jag nu för jag har köpt min biljett till Hultsfred. wee så nu är det bara att vänta på att dom ska släppa lite band snart.

Nä nu måste jag laga lite mat och kissa och så måste jag bara säga att världens största hundbajs ligger utanför vår port, jag tänkte fota den och lägga ut här, men det kanske är lite för mycket för vissa. = )

Puss haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0