Ho ho ho

God morgon får jag väl säga för jag är ledig idag och har precis bara dragit på mig en mysdräkt och käkat en underbar frukost. Det blev vörtbröd med leverpastej och edamerost med paprika på och ett glas blåbärssoppa. Mmm jag är riktigt nöjd över den frukosten.
Igår var jag också ledig och borde ha haft tid till att skriva lite, men av någon anledning så hann jag inte med så mycket och sen försvann mitt internet också och jag fick inte igång det förens sent i går kväll. Det jag hann med igår var att åka med Alex ut i vår vackra stad och leta efter platser som vi kunde fota på på söndag. Jag ska nämligen ta ett litet familjefoto av hans familj och då kan det vara bra att planera. Efter lite grubblande kom vi ska vara på citadellet där det är mindre blåsigt och väldigt fint. Efter det åkte vi och käka på Subway och sen tog jag bilen från garaget hem till oss. Det var första gången jag körde själv sen jag fick körkort, och det kändes lite pirrigt faktiskt. När André kom hem så stack vi och handlade mat och jo vad mycket gott det blev. Det blev en julskinka, 2 chokladkalendrar en after eight lite nya teer och en massa annat. Vi handlade för 3300:- och dessutom så planerar vi att vi måste handla nästan lika mycket till denna månad, så det blir till att snåla på annat.

Idag ska jag åka till Ängelholm och köpa en jacka åt Anneli som hon har fått undanlagd där på MQ, en mycket dyr sådan men den är på halva priset nu så det ska väl gå för sig. Sen när jag kommer hem så ska jag fortsätta att städa och åka till tippen och slutligen ska jag ägna mig åt julpyntning.

Jag återkommer ikväll och berättar hur det går idag. Det brukar inte bli som jag planerar.

Ha en trevlig dag alle sammans.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0