Festivalsommar 2009


Ho ho. Jag är så glad när jag tänker på sommaren 2009 och allt som komma skall. Det är ju ganska långt kvar men jag gillar att planera ganska långt fram i tiden och därför håller jag på med planeringen av festivalsommaren 2009. Det kommer blir så jäkla kul nästa sommar, det är jag helt säker på. Jag och Sandra ska åka till Roskilde och den direkt där efter till Hultsfred. Och snacka om att vi kommer åka med klass denna gång. I år blir det inge festivalbussen för mig inte, nä nä. Den här gången tar vi en Van till Hultan som vi ska få låna av Sandras mammas karl. Den kanske inte är så piffig nu, men oj vad den kommer att vara fin när vi är klara med den. Hoppas bara att den går att köra hela vägen fram och tillbaka. Jag tror att den här gången kommer att bli den roligaste gången utav alla, fast att jag inte vet vilka som ska spela eller någonting alls om nästa års Hultsfred.
Det ska bli kul att premiär åka på Roskilde också efter alla dessa år av längtan. Då tar vi dock tåg eller buss ner eftersom det nog är det säkraste sättet.
Jag längtar iaf grymt mycket och hoppas att dom kan börja med lite bandsläpp snart.

Nä nu har jag käkar frulle så nu ska jag till tippen och lämna filmen från igår.



Vilken pärla va. Här kommer vi sova gott om nätterna på Hultsfred



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan, den är ju helt underbar! Vi har verkligen bytt upp oss så här på gamla dar.. hehe!



Förresten bra fotograf som har tagit bilderna.. undrar vem? :P Puss puss!

2008-11-09 @ 13:52:17
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Lotta&Kauko

Ja ni får nog det jättebra i Dodgen. Några önskemål om gardinfärg? Dom som sitter i har nog gjort sitt hehe/ Kramisar Lotta

2008-11-10 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0