5år med bubb

Ledig dag betyder som vanligt att jag städat och tvättar och har mig, men jag satt även och gick igenom min ekonomi och jag måste säga att jag ser ljust på framtiden. = ) även om jag är pank nu dessvärre. Imorse när jag vaknat så där vid 10:30 gick jag ner på stan och kollade utbudet av klänningar men märkte att jag har blivit lite arbetsskadad. Även om jag såg många fina klänningar som jag skulle kunna tänka mig ha på mormors julfest, så tänkte jag hela tiden på att jag kan köpa klänningar på jobbet för halva priset. Tyvärr har vi inga klänningar som jag vill ha eller kan ha just nu, men det kommer väl kanske in något fint snart.

Idag är det inte vilken dag som helst heller. Idag firar jag och Min Älskling 5 år tillsammans. Vi är inte så bra på att fira saker och det här är nog andra gången på 5 år som vi gör det och tänkte därför köpa hem lite sushi och mysa med varandra och katterna. Varken jag eller André har käkat sushi innan så nu är det premiär. Och passande nog så finns det En sushirestaurang här i Landskrona så får vi se om det blir en hitt eller miss. Jag har ju fått höra om en väldans massa olika sushiställen i Malmö och Lund då tjejerna på jobbet är riktiga sushi fantaster, speciellt Sigrid som är rent utav besatt. = )
Jag var inne på Sushi la som restaurangen heter och kollade in menyn men jag blev lite fundersam. Vad är futomaki? Hmm aja jag får förbereda lite frågor som jag kan ha med mig innan jag beställer. = )


kan man verkligen bli mätt på sushi?


Jag ska nog ta och ringa min kära Sandra ikväll också för jag vill så gärna att hon ska komma ner hit snart. Det är på tiden att vi festar tillsammans snart tycker jag.


Det är inte alltid så lätt att bli bra på bild tillsammans.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh herregud.. haha nej det är inte alltid så lätt att bli bra på bild, inte för min del iallafall. =)

Men tänk på att den dagen var jag sjuk! Ynkligt va? hehe.. ring mig gärna ikväll! Puss

2008-11-12 @ 18:13:11
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0