Torra slemhinnor



Idag var det en väldigt varm och torr, fast blöt dag. Butiken som har stooora glasrutor på 2 av de 4 väggarna är som rena växthuset trotts att vi har någon slags ventilationssystem som ska hålla oss coola. Munnen är helt snustorr och mina linser hoppade nästan ut för att de var så torra, samtidigt rinner svetten i pannan och fotsvetten ska vi inte prata om. Jag måste verkligen hitta mig några sandaler att ha på jobbet. Dagen blev ju inte bättre av att vi stod och pratade om kalla saker som man kan dricka. Högst upp på listan hamnade en kall öl, och då gärna på en uteservering. Jag är mycket tveksam till om jag kommer kunna hålla mig från allt gott som finns att dricka här i världen..

Annars då? Jo min katt Lucifer låg i balkonglådan alldeles nyss, så nu är blommorna inte bara torra, dom är platta också. Det är ett under att lådan inte lossnade med tanke på den kattens vikt inte är som den ska. Han är lite mullig skulle jag vilja säga..

Jag hade tänkt att fota lite här hemma och lägga ut bilder här på bloggen så att ni som inte varit i nya lägenheten också kan se hur fiin den är..  Problemet är bara att då måste jag ju städa först och det är inget jag hinner med om dagarna längre. Möjligtvis på söndag om jag inte är för trött då.

På måndag börjar jag även på min intensivutbildning, så snart kan alla i Landskrona se en väääldigt glad tjej gasa runt i stan. Om jag får låna Andrés bil förståss.

Som grädde på moset vill jag bara lägga ut några gobitar som vi har på Gina just nu som jag väldigt gärna skulle vilja äga.  



Kommentarer
Postat av: maddo

finfina kläder. Jag skulle vilja ha det där linnet..

2008-07-06 @ 18:27:37
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0