Sale

Idag startade vi rean på Gina i Köpenhamn och oj oj vad Danskarna gillar rea. Det var nästan 3 ggr så mycket folk i butiken idag än vad vi brukar ha, och det brukar annars vara hyfsat bra, men idag var det extremt. Jag fick stanna över 3 timmar och kom precis hem istället för att ha kommit hem vid 18 tiden. Men jag ska inte klaga, nu fick jag vänta i Malmö i 40 minuter och kunde då få i mig både en chailatte och lite Burger King föda. Jag vet inte om jag är speciellt trött nu eller om jag är pigg. Igår hade jag sjukt svårt att somna och när jag väl gjorde det så sov jag nog inte speciellt djupt heller. Hoppas det blir bättre i natt.

Nä jag ska nog ta en lång dusch nu och gå och lägga mig.

Tack för idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0