rugg och ugg

Det är blött ute, jag är trött och har ont i fötterna och så måste jag packa och slå in julklappar.
Det var sjukt mycket att jöra på jobbet idag, speciellt sista timmen så jag stannade över till stängning och hjälpte till. Det skulle jag inte ha gjort, eller jo för jag är ju snäll, men det jag inte tänkte på var att det inte går ett tåg 20:08 från Malmö så jag skulle få sitta där i 40 minuter och vänta. Tåget jag åkte med från köpenhamn var försenat det med, men jag ringde André och bad honom hämta mig i Lund och underbar som han är ibland så gjorde han det. Jag kom iof hem nästan samma tid som om jag hade tagit tåget, men det är mysigare att åka bil förståss. Jag ska snart börja packa inför helgen då vi åker till Nyköping och sen Stockholm och sist och minst, Flen. Jag har planerat att vi kör kl 06:00 här ifrån på lördag så imorgonkväll när jag kommer ham blir det till att sussa med en gång.

Nä nu ska jag sätta fast, sen ska jag duscha och sova. Baj baj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0