ny layout igen

Jag tröttnade rätt snabbt på min tidigare layout och har suttit några timmar idag och försökt få till en ny, dock med blandat resultat.
Annars så har jag inte gjort så möe idag mer än att färga håret igen. Denna gång blev det lite brunisch med skiftningar i rött. Det blev inte bra men det blev bättre.

Nu längtar jag bara till att det ska bli 2009 så man kan lägga allt bakom sig och få en ny start. Jag ska som vanligt ha som nyårslöfte att börja träna och äta nyttigt och bli en bättre medmänniska. Eller kanske inte det sistnämnda då jag redan är jäkligt bra.
Jag ska iaf försöka bli lite snyggare under 2009 och lägga ner mer energi på att ta hand om mig själv. Med det menar jag att jag ska borsta tänderna och tvätta bort sminket innan jag går och lägger mig. Sola ska jag också börja göra snart igen för när väl sommaren kommer ska jag vara brun som en pepparkaka och vara skitsnygg.

Tack för idag.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev ju skit snyggt!! Lägg ut en bild sen på ditt hår! =)

2008-12-28 @ 23:12:13
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0