hum hum

Jag känner mig nästan lite pressad att skriva här nu, fast så fort jag börjar så kan jag nästan inte sluta. Problemet är bara att jag skriver om allt på en gång. Jag måste kanalisera mina tankar och bestämma mig för en eller kanske två olika saker åt gången. Så vad ska jag berätta idag?
Jag började på nytt i den andra butiken igen idag och det gick väl bara bra. Dagen gick riktigt snabbt och när jag kom hem så gick jag till frisören och fick lite skön behandling. Det är ju bara såå skönt när man får håret tvättat och ännu bättre om  man sitter i en massage stor samtidigt. Håret blev jätte bra och jag köpte mig även en produkt som gör att håret blir lite strävare vid rötterna så man kan få upp volymen och tupera det lättare. Maria Nila  salt spray tror jag det hette. Salongen jag gick till heter 2 Touch Beauty Lounge och jag tror nog att jag ska gå dit igen.
Imorgon kommer det inte hända så mycket, mer än att jag ska tillbaka till ströget butiken och köpa mina kläder som jag hängt undan där sen blir det till att jobba några timmar och sen är det hem och mysa till Desperate housewives och Ugly Betty. Jag ska nog surpla lite glögg också och självklart äta min chokladkalender. = )

Så nu får det vara nog för idag. Tack och hej.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0