del 2 av dagen

Sitter nu och försöker göra om designen lite på sidan. Tänkte anpassa den efter säsong eller humör kanske. Jag vill ha Snööö. = ) Det verkar inte fungera än, men den nya designen syns nog snart.

Undertiden som jag fnulat med bilder så har jag suttit och lyssnat på lite sköna låtar. Det började med Volbeat - I only wanna be with you och slutade med Kaomas Lambada. Men sen så har ju jag en rätt så bred musiksmak också.

Del 2 av min dag fördrev jag hemma hos Andrés föräldrar där jag bakade julgodis med svärmor Eva. I år blev det knäck, wienernougat och små dekorationsfigurer i choklad som man kan ha på pannacottan till exempel. Vi hann även med att käka pizza och fika två gånger, men jag måste nog säga att jag är lite hungrig fortfarande.

Imorgon blir det ännu mera julmys och julstök då jag får lite gäster hit i form av Karin och Nille och Lina som ska dricka glögg med oss. Jag tycker det är väldigt trevligt gjort av mig att jag bjuder hit folk för att bara umgås lite, inget kram på att man måste göra något lixom.

Jag ska även slå in lite julklappar till julklapps spelet som vi ska ha när vi firar den 25:e Jag och André var inne i en butik som hette Pang tror jag och allt där kostade mellan 10 och 60 kr tror jag.. massa skit, men en massa bra grejer. Dock vill jag undvika att få Andrés paket då han mest köpte små leksakspistoler och annat värdelöst skit.

Nä nu får jag tacka för mig och förbereda mig inför morgondagen.

Smisk åh hej.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jisses Monica, vilken vacker sida!! ;) Gissa vem som kommer hjälpa Sandra med hennes sida när hon snart besöker skåne?? Jo du.. ;) hehe! Puss

2008-12-21 @ 19:56:33
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Självklart kan jag fixa din sida när du kommer ner. Nu är det inte långt kvar. = )

2008-12-21 @ 21:23:53
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0