chill

Nice söndag idag som inte har varit så krävande. Jag sov till över 12:00 idag, något jag inte gjort på länge. Iof så gick jag och la mig vid 02:30 så jag var ju tvungen att sova lite länge. Igår när jag kom hem från jobbat var jag riktigt slut i kroppen och ville bara ta ett glas vin och chilla i soffan, men så skulle André ut i Helsingborg och jag ville ju ha hem honom på klvällen så jag agerade chaffis och hämtade honom och två trevliga tjejer i Hbg. Väl hemma var jag fortfarande inte trött och satt och kolla lite hus och så.

Idag har jag bara käkat gos mat och gått en promenad, tagit en lång dusch och suttit här vid datorn.

Men nu ska vi iväg och lämna bilen i garaget och köpa lite mat.
För övrigt går min diet jätte bra. minus 1,5 kg på 6 dagar. = )
Jag skriver mer om det på min andra blogg.

ha det.


Kommentarer
Postat av: ellis

Kommer vara på Ivö v 28-till halva 30 :) så då får det bli en date där:)

2009-06-25 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0