I´m going down

Varannan dag.

Publicerad 2008-07-23 08:08:26 i Allmänt

Jag ska bara skriva lite snabbt innan jag ska iväg till jobbet. Igår var det väl inte en så jätte bra dag om man tänker kalorimässigt, men jag njöt av den dagen. Sol, öl och grillat. = ) Hur som helst så tycks jag ha kommit in i en varannan dag period. Det vill säga varannan dag äter jag nyttigt och varannan syndar jag på något vis. Idag ska  det iaf bli en nyttig dag. Till frukost drack jag en jordgubbs shake. Mmm . Till Lunch blir det en sallad med en massa tomater i. Vi har plockat tomater i Andrés föräldrars trädgård, så nu måste ju någon äta upp dom.  Till middag tänkte jag ta ännu en jordgubbs shake och avsluta med en kopp tee eller kaffe sen mot kvällen.

Jag hittade även en lista på hur mycket kalorier saker och ting innehåller. Och fann där att kaffe endast innehåller 2 ynka kalorier. Självklart är det utan mjölk och socker, men det är inget måste för mig, så det kommer nog bli en hel del kaffe framöver.

Jag återkommer ikväll för att checka av hur dagen har gått..  baj baj

Så här vill jag se ut nästa sommar.. = )

Kommentarer

Postat av: EMELIE

Publicerad 2008-07-24 19:24:13

Hon har nog dock mindre än stl 38 :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela