I´m going down

ge upp

Publicerad 2012-01-24 17:16:37 i Allmänt

Efter säkert 2 veckor av dåliga matvanor och 2 helger fulla av frossa så har jag inte vågat ställa mig på vågen sen senaste inlägget, men så idag tog jag mod till mig. Eller egentligen så vägde jag mig igårkväll bara för att få se den högsta tänkbara vikten på dagen, då vet jag iaf att det är mindra dagen efter när jag är helt tom.Igår visade iaf vågen på 82,5 typ och imorse kl 06:00 var den nere på 81,9. 3 timmar senare innan frukosten stod den på 81,7. = ) Jag kunde andas ut att min vikt inte sprungit iväg totalt. Det kändes som att jag vägde 84 igen. Jeansen var tajtare och magen var svullen, till och med André reagera på det. Men igårkväll blev det ett bra pass på friskis och imorgon blir det ett till.. Jag har iaf lyckats ta en promenad varje dag på minst 30 minuter.

Igår var en riktigt dålig dag, och jag tror jag vet varför. Jag var extremt trött, så som jag inte varit på länge. Sist vi var och handlade så sprang jag på ett berg av skogaholmslipor för Bara 10:- och omotiverad och säkert hungrig som jag var köpte jag en limpa. Samma morgon bakade jag scones till frukost och jag åt alltså bröd säkert tre gånger igår och dagen innan dess... Illa, men nu kommer jag vara mer försiktig med brödet. Då är det bättre att inte äta något alls nästan. Idag tog jag dock 2 mackor till lunch, men det känns bra endå.. Frukost blev det 2 ägg och C-vitamin, sen har det även blivit en kopp kaffe och nu ett äpple och en banan.

Så nu fortsätter jag resan mot att vågen ska visa 80. Innan jag blev gravid var min högsta vikt 79 kg så det är inte långt dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela