I´m going down

Utkast: Jan. 30, 2013

Publicerad 2013-01-30 21:00:45 i Allmänt

Sket sig igen... Det blev inget springade för mig igår, vi åkte och köpte en barnvagn istället som jag letat efter och som nu såldes för ett bra pris så nån nytta blev det iaf... Nu har det gått alldeles för många dagar med dåliga matvanor och imorgon kör jag igång LCHF på riktigt.... Jag ska rensa ut allt som jag inte får röra och åka och handla sånt som kan vara bra att ha hemma. Nu måste jag ner under 80 kg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela