I´m going down

Jabba the hut

Publicerad 2013-02-28 20:22:00 i Allmänt

upp och ner....Så har det gått här fast inte ner på ett bra sätt. Vi körde på med lchf i nån vecka och jag gick inte ner direkt, men jag gick heller inte upp. Där emot minskade midjan 4 cm så jag var nöjd för stunden. Sen åkte hela familjen på vinterkräksjukan och då sket det sig big time..Jag ville knappast äta ägg och bacon under de dagarna så jag köpte hem bröd för att försöka mata oss med något mättande som gick ner. Sen dess har jag bara varit heldeppig när det gäller mat och moffat i mig vad jag känner för. Konstant hungrig och fortfarande för lite sömn gjorde mig riktigt grinig och fick mig att tröstäta. Men som vanligt så måste jag sunka ner mig för att kunna ta mig upp igen. Så idag, sista dagen i februari är även sista moffdagen för imorgon blir det lchf igen. Det känns som att det är det jag måste hålla mig till för att få vara mätt och endå äta bra råvaror. Jag vill inte äta lightprodukter och ska verkligen undvika kolhydrater och socker. Men den största skillnaden kommer nog bli att jag ska börja på gym... Springandet har det inte blivit mer av och jag rör mig ingenting känns det som.. Jag orkar inte, jag hinner inte... Men jo andra hinner ju och kommer jag bara igång så kommer jag orka mer. Så imorgon ska jag nog gå en promenad till gymmet och fixa kort eller iaf snacka med dem... Mina träningstider får bli kl 09 på helger då jag inte jobbar, vilket är typ 3 helger fram till mitten av maj. Och sen får jag träna på vardagar mellan 20-21 när André är hemma och barnen sover... Men det kommer nog bara bli skönt att få komma hemifrån och få ut lite aggressioner som man samlar på sig av trotsiga barn... = )
Jag har verkligen noll muskler och jag känner mig som Jabba the hut, men nu ska det bli ändring.. Jag sätter upp som mål att äta lchf och träna så mycket jag bara kan under hela mars så får vi se om det händer något och om jag fullföljer det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela