I´m going down

Planen

Publicerad 2008-12-16 10:47:52 i Allmänt

Ja det här med att gå ner i vikt det har ju aldrig varit min grej, även om jag nu har gått ner 5-7 kg sen i sommras typ. Inte så imponerande kanske, men det är ju svårt att hålla sin vikt oxå, och det har jag lyckats med rätt så bra med.. Nu har jag tyvärr kommit in i en period då jag äter och äter, och är sugen på choklad varje kväll, och det har resulterat i att jag nu väger 72 igen. Men nu har jag en plan.

I dagsläget har jag inte tid, pengar, motivation eller ens lust till att leva så som jag måste för att gå ner i vikt, men så fort min januarilön kommer, det vill säga den sista januari, så ska jag köpa ett träningskort. Jag ska även planera in exakt vilka tider jag ska träna och så ska jag anstränga mig mer för att köpa hem mer nyttig och lätt mat så fort den tar slut. Vi har ju nästan bara tung mat hemma så som rött kött, potatis och fullkornspasta. Planering är ledordet för att jag nu ska lyckas komma ner till min målvikt. Inte för att jag vet vad den slutgiltiga målvikten skulle kunna vara men delmål kan jag ju ha.
Jag skulle gärna vilja sluta med att ha ett BMI på 20 och det skulle betyda att jag måste väga 57kg till mina 169 cm. Det är alltså 15 kg till som ska bort. Hmmm det låter ju mycket men jag skulle nog kunna klara det. = )

Nä nu får det vara nog för denna gång. återkommer nästa gång jag har något att säga.


Laetitia Casta är 169 lång och väger 57 kg. och hon är riktigt vacker.
Hoppas kunna ha en kropp som hennes en vecker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela