Cornelias namngivning

I lördags 21/1, hade vi en liten namngivningsfika för Cornelia och fira André i förstott. Jag hade bakat lite olika saker som jag var rätt misnöjd över, men jag tycker endå att det blev lyckat. Cornelia fick jätte fina presenster som jag tror hon kommer att glädjas av både nu och när hon blir äldre. Bland annat fick hon av sin farmor ett väldigt sött halssmycke som farmor gjort själv av sin guldring. Det var ett guldhjärta på en silverplatta. Hon fick även en jättesöt elefantspeldosa av Matte och Maria och kanske att jag blev mest förtjust i den... = )

Jag vill passa på att tacka alla som kom och gjorden den här dagen perfekt....


Smycket som farmor gjort...

Cornelia med sin yngsta kompis Nelly.

Cornelia hos Farmor och tant Siv

Ängla  posar fint hos pappa Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0