hösten är här

och i vanlig ordning så kickar shoppingsuget in... Varje höst blir man ju sugen på att städa undan allt som blekts i solen och köpa sig något mer färgstarkt och mustigt... Det gäller inte bara kläder, men självklart så har jag klckat hem några praktsika tunikor och klänningar som rymmer en sladdrig föredetta gravidmage, och även nya bhar är på väg hem till mig... Så idag fortsatte det med blommor. De gamla vissna blommorna får nu lämna sina krukor för mörklila ljung och andra mer höstiga blommor.

När André kommer hem idag ska vi åka till jysk och provligga en säng, kanske jag kan köpa någon kruka till att fylla med blommor.. = )



Skruttan har nu sovit vääldigt länge så jag gör mig redo att amma och njuter av min lilla knubbsäl


Kommentarer
Postat av: Anneli

Så fiiina, både lillan och blomster. Alltid vackra bilder av den vackra fotografen.

2011-09-23 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0