Grattis syster...

Idag fyller min lilla storasyster år och därför tillägnar jag detta inlägg åt henne. Det går nog ingen nöd på na för ho och freddan är på Rhodos just nu och har det gött.

Grattis Anneli på din dag, i present kan du få krama hur mycket du vill på Bäbis.. = )

Älskar dig massor och längtar tills vi ses nästa gång. Du är mer än en syster då du var min första kompis och var den som lärde mig allt som en lillasyster måste kunna. = )


För 26 år sen fyllde du Ett och redan då var du ett matvrak.

Du var (är) min bästa kompis som alltid höll mig glad och skyddad.

För du viste vad som var farligt.. kameror.. = )

Du har alltid älskat allt som är gott.


Och är en riktig livsnjutare.

Vare sig det gäller natur eller...

Mat. så njuter du av dina tillfällen.

Även om du inte alltd är så normal i ditt beteende.


Men det har vi lärt oss att leva med. till och med tycka om.. = )

Det du tycker om lite mer än mat är i alla fall din Fredrik.


Och vi är många som tycker om dig... Puss på dig på din dag.

Kommentarer
Postat av: anneli

TACK!!! Blir ju så rörd så kaviarmackan här blir ännu saltare av glädjetårar... Familjen är ALLT!

Nästa gång utomlands är nog ni alla tre Ottosson-Zimmergrenare med och njuter av lata semesterdagar i främmande land! Men först så ska denna sommar njutas med er i vårat eget vackra land.

PUSS ÄLSKADE SYSTER!

2011-05-15 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0