Tre dagar kvar...

Att jobba och jag firara med fläskpannkaka och en kall öl...
För det är ju endå så att öl och sommar hör ihop. Och därför är jag så glad att jag hittat en god alkoholfri öl som nu dessutom säljs i matbutikerna. = )



Idag var jag på MVC och kolla bäbis på ultraljud. Allt såg bra ut och hon är fortfarande en hon. 2,2 vägde hon oxå och sen var det inte så mycket mer.... allting gott.

Jag ska nog ta och boka in mig och André på lite massage så snart som möjligt oxå. Det känns som att mina fötter behöver en totalrenovering och André han vill alltid ha massage... Det blir nog Sabai Thaimassage i Lund. Har varit hos den i Malmö och kan varmt rekomendera... = )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0