Ullared avklarat...

Japp nu är jag inte Ullaredsoskuld längre. Igår åkte jag upp till Halmstad till Samira, Markus och Mjau för att sedan ta en utflykt till Ullared med Samira. Det gick väldigt bra och jag drabbades inte av något överdrivet köpbegär och sitter här nu med gott samvete. = )

Det var mest mysigt att umgås med samira och köpa billigt godis som vi sen åt oss illamående på sen under kvällen.

Planen vara att vi skulle kolla på melodifestivalen, men när det kom fram att varken Samira eller Markus sett den underbara filmen A night at the Roxbury så fick vi ta itur med det problemet först, och sen råkade melodifestivalen vara slut... = )

Så nu sitter man här och njuter av att solen skiner utanför och helgen som varit är snart slut, men det gör inget för jag är helnöjd med den.

Nästa helg blir det jobb, och sen fortsätter det så i en vecka till men helgen efter det så åker vi upp till Nyköping och La familia som träffas för att fira lillasyster.. = )


Jag längtar sjukt mycket efter den helgen, och kanske att det kommer upp lite gobitar här på bloggen efter den helgen... = )

Nu blir det till att ta itur med disken och sen ska jag laga fisk till middag...

Puss och goodbye på er...


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ååh, love that movie!

Ska bli såå kul att få upp er hit så att man får klappa på saker och ting (!) och säga hejhej...

2011-02-21 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0