Lyckopiller

Det har kännts lite tungt de senaste månaderna. Kallt och mörkt och elendigt. Men vi går ju åt ljusare tider nu och jag börjar känna en liten uns av positivism igen. Energin och rastlösheten börjar komma krypande, och jag funderar vidare vad jag vill göra av mitt liv. Det finns så många andra som jag avundas. Så många som är i den sittuationen som jag vill vara i. Men jag vet, inget är gratis och man får jobba för att få som man vill..

Jag kan iaf glädjas åt att vi köpt ny bil.. Det gick väldigt fort och vi är super nöjda. En Wolksvagen passat blev det och den är såå skön att köra. = ).

Sen finns det ett sätt till som alltid får mig på bättre humör. Lyssna på 50_60-tals musik och då speciellt Doo-wop. = )

Så det ska jag fortsätta göra nu och titta på bilder från i sommras...



The Earls


Kommentarer
Postat av: Anneli

FIIIN BIIIL!

Tänk i den kommer du att köra mot nya upplevelser.

Gör en livslista på vad du vill göra och se om något går att påbörja snart. Skriv upp ALLT, som du kommer att ha glädje av. Det blir som en rolig to do list. PUSSPUSS/ Sis´ta´

http://linneaeriksson.wordpress.com/livslista/

2011-02-08 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0