Trivs i min skit

Ja det gör jag verkligen.. Jag går omkring barfota varje dag, in och ut genom huset och snart går det nog inte få mina fötter rena igen.. Men jag trivs sååå bra av att få vara lite skitig och inte bry sig...

Igår bakade jag två grekiska bröd och nu tänkte jag slänga ihop lite kanelbullar. Det är lite mysigt nu när sommaren börjar lida mot sitt slut och ny luft blåser in med både regn och solsken.. Jag får alltid mer kraft mot hösten och vill hitta på saker att göra.. Nu ska jag nog inte starta några större projekt då jag tror att Lillan kommer vilken dag som helst.. Inte idag, men kanske imorgon.. eller om en vecka.. = )

Nä som sagt nu blir det bullbak...


Kommentarer
Postat av: Monica

Mycket riktigt så kom lilla Cornelia morgonen där på....

2011-10-25 @ 16:20:11
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0