impulshandla...

Jag vill ha en symaskin.. nu... som alltid när jag vill ha något så vill jag ha det på en gång... Det börjar poppa upp idéer i mitt huvud av saker jag vill sy, och det skulle vara så härligt att få köpa på sig en massa gamla coola tyger och sy små fula barnkläder av dem.. = )

Men jag är ju inte så impulsiv i mina handlingar så det kommer inte bli så att jag beställer hem en symaskin för 3000 :- även om jag vil det nu.

Sist jag ville impulshandla på nätet var det en kamera, men jag klarade mig ur den krisen och känner mig lugn och till freds med de kameror jag har... Ett tag till.. fast jag vill ju ha en massa ny kamera utrustning egentligen..

Jag ska iaf få shoppa lite snart då jag och Ellis ska åka till IKEA om en stund och jag har gjort en lång lista på en massa små roliga saker... = )

Sen i eftermiddag ska jag och André ner till banken och då håller vi tummarna mer än vi någonsin gjort innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0