Lilly my lilly

Torsdag idag och jag är ledig... = ) så otroligt skönt. Dessutom så har jag inga måsten idag heller. Förutom att jag och André ska till banken när han kommer hem, men annars så skiter jag i allt annat som jag kanske borde göra. Hitills har jag haft sovmorgon, duschat, käkat frukost, fotat liljor och tagit en fika och lyssnat igenom The best of Etta James album två gånger på raken.

När jag sitter här vid matsalsbordet och tittar ut genom fönstret på björkarna som svajar i den starka vinden så ser jag även mina underbart vackra liljor som jag köpte förra veckan. Jag älskar verkligen liljor och köper hem dem allt oftare, dels är dom sjukt vackra och sen sprider de sin underbara doft i hela lägenheten.


Jag ska nog lägga mog i soffan och läsa lite ut Elsas mode (som faktiskt är riktigt bra).






Kommentarer
Postat av: Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa

Visst är liljor underbara - också en av mina favoriter! Doftar fantastiskt!

2010-09-09 @ 21:25:38
URL: http://yssasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0