Vill haaa...

Igår, eller var det i förrgår så hittade jag nya tomter här i närheten. Munkebäck heter området och där finns 25 väldigt mysiga skogstomter som nu ska göras byggklara och säljas. Vi åkte ut dit och snoka lite och jag vill bygga ett hus där. Så nu väntar jag på ett mail från mäklaren där vi lämnat en intresseanmälan, så vi får se vad som händer efter det.
Igår var vi även och tittade på ett visningshus ute i Rydebäck från Modulenthus och det var vääldigt fint. Då blir man ännu mer sugen på att bygga hus för det var sååå fint. Sncka lite med säljaren oxå, men det är inte såå mycket vi kan göra nu innan vi har något lånelöfte. och eftersom jag måste jobba ett halvår innan jag kan ta ett lån så får vi stå och trampa lite tills dess.  Jag kan iaf få fantisera och planera lite tills dess. För det behövs det med.

Jag ska nog ta och spela lite på lotto oxå. Vinna drömvinsten nu hade ju INte varit fel....


Den här pjäsen på 215 kvm hade inte varit fel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh vilket fint hus!! Det är exakt ett sånt där hus som jag också vill ha sen! Men så länge nöjer jag mig med att få komma er till er när det väl är dags för er att köpa ert eget hus. Hoppas snart! =)

2010-10-18 @ 19:52:10
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0