Kan det vara något?

Typiskt, nu kommer min dator att lukta oregano... Jag la precis på oregano på pizzan jag bakat och slet sönder bladen med fingrarna och nu blev det små blöta märken på tanjenterna.. aja.. oregano är ju inte så illa endå.


Jo det jag funderar på nu, och rätt snart kommer att få svar på är om det här nästa huset som vi ska kolla på kan vara något riktigt bra.. Allt vi läst oss till och sett på bilder lutar åt att det här är rätt hus... Fast det tror jag iof om nästan alla hus, tills jag kommer och ser helheten...Men allt verkar så rätt. läget, priset och standarden. Kanske att det kommer att kännas litet, men det är nog en vanesak. Rätt antal rum finns iaf.

Aja på söndag får vi se.


Annars så har det varit en lång vecka....Jag har agerat befälhavare i butiken nu när den när den nya chefen varit på semester, och det med blandat resultat.  Men jag lär mig mycket och det är en utmaning.... = )

Jaha nu har jag ätit upp min pizza och mitt tanjentbord är flottigare än nogonsin.. = ( Får väl ta och svabba av det innan jag stänger för idag... Man kanske ska göra nåt så ovanligt som att lägga sig i sängen och kolla på tv nu..?

Vi säger så så länge.. Tack hej







Kommentarer
Postat av: ellis

Låter som att ni vill ha detta huset :) håller tummarna, och det är som du säger läget, priset och huset i sig ser bra ut. inte nog med det, vi lär ju bli "grannar" igen hihi. Du måste ju bara höra av dig hur ni gör och hur det går. Puss puss

2010-08-20 @ 14:19:30
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Ankipaki

Mmm, här åts det hemmagjordpizza med. Väl hemma stod ett vin jag själv dissat pga priset, men min kära vinnärande karl tyckte att jag förtjänat det. Så nu ligger det i min mage och skvalpar. Härligt! Hoppas, hoppas, att detta hus är det ni söker, ringer på söndag. Puss!

2010-08-20 @ 22:49:06
Postat av: Sandra

Hoppas att det var det "rätta" huset! Väntar med spänning att få höra resultat! =)

Oregano är en underbar växt, samma sak med basilika! Luktar ljuvligt så det var nog inte så farligt med lite sådant på datorn! ;)

Puss!

2010-08-22 @ 19:19:06
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0