Bad Romance

Guten morgen på er, äntligen är det lördag och jag är ledig som tur är. André fick dock palla sig upp kl 06:00 imorse och åka och jobba, men jag tycker inte ett dugg synd om honom. Han var ledig igår, eller ska jag säga inte inte jobbduglig. I torsdags kväll fick jag åka och hämta honm i Malmö då han var ute med jobbet och hans kolegor tyckte att det var dags för André att åka hem och lägga sig. Så igår låg han nog mest här hemma och var bakis.

Själv så ska jag väl försöka få lite bra saker uträttade idag, men risken för att jag bara sitter här och slösurfar finns ju.

Måste bara säga att jag är väldigt insnöad på Lady gagas nya låt Bad Romance, den är riktigt bra må jag säga.


Hoppas ni alla har en bra helg så hörs vi nog snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0