usch

Värdelös morgon det här blev då.
Jag känner mig inte på topp precis och det blir ju inte bättre av att jag inte gör ett skit. Jag skulle ju gå upp vid 07:00 och träna imorse, men inte kom jag iväg. Istället har jag varit hemma och druckit kaffe i nästan 4 timmar. Det känns ju skit när man inte tar tillvara på tiden. Och så får jag stresskänslor i magen bara för att jag inte kan slappna av när jag inte gör något. Nä så här kan jag inte hålla på. Lite nytta har jag förvisso gjort. Ringe och boka tid för cellprovskoll och hängde tvätten. Fan vad jobbigt det är att vara rastlös och trött samtidigt. Det blir nog bättre när jag kommer till jobbet och slipper tänka på något speciellt. Nä om man ska äta en frukost till innan jobbet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0