såja, det är bra nu

Hemma igen efter jobbet och nu mår jag lite bättre än tidigare idag. Jag har iof varit helt orklös och arg och bara konstig hela dagen. Jag vet inte vad det beror på. Hela degen har jag försökt ställa diagnoser över vad det kan vara för fel på mig. Först trodde jag att det var för mycket kaffe och för lite mat på förmiddagen som gjorde att jag kände mig skitförbannad och stressad fast att jag bara satt stilla på ett tåg. Efter halva dagen kom jag på att det kanske berodde på att jag lämnade blod igår och att min kropp inte riktigt återhämtat sig från det. Jag kände mig lixom tom och helt slut i kroppen. När det var en timme kvar på jobbet började det brännas i magen precis som att jag höll på att få magsår eller magkatarr men det verkar ju konstigt eftersom jag inte är speciellt stressad. Jag har förvisso tänkt väldigt mycket på min framtid de senaste dagarna och försökt komma på vad jag ska göra med det, och det kan ju lätt göra så att man får magsår. Hur som helst så sitter jag nu och äter mörk choklad och dricker kaneltee, och nu känner jag mig lycklig igen. Jag har på mig mina nya ljusa slitna jeans som jag ska försöka töja ut lite så att jag kan använda dom snart. Dom är jävligt tajta och noll stretch så det krävs att dom töjs ut lite först innan jag pallar med en hel dag på jobbet med dom. Jag tänkte även slit lite mera hål på ena benet där det är alldeles för lite hål. Dessutom så är alla gina jeansen likadant slitna och det är ju lite tråkigt så jag ska göra mina lite mer personliga, men det får bli en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack Niklas. = )

2009-03-12 @ 10:27:52
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0