längtar till helgen

Det har inte blivit mycket till bloggande de senaste dagarna, men jag har varit rätt seg och oinspirerad till att skriva. Nu är jag också skit trött och grumlig i ögonen, men jag ska snart gå och lägga mig.
Idag slutade jag vid 17:00 och tog mig en runda på Ströget och gick även bort till den Andra butiken för att hämta min mp3- högtalare som jag lämnade där när jag lämnade den butiken. Många fina saker hittade jag men inte fan tänker jag spendera pengar i Danmark nu när kronan är som den är. Det enda jag handlade var en strut brända mandlar som jag varit sugen på sen imorse.
När klockan blev 18:00 gick jag tillbaka till butiken och mötte upp alla som slutade då och tog tåget till Malmö. Jag och Karin gick då till Espresso House vid lilla torg och tog en sen fika och pratade lite innan jag åkte hem igen. Så nu sitter jag här och blinkar och gäspar, men nu är det inte mycket mer jag ska skriva.
Jag ska bara berätta att i helgen ska jag försöka fota en hel del och vara lite kreativ och så ska jag ut och käka i Malmö med familjen Zimmergren och på söndag blir det en skogspromenad och fika med Jenny. En skit bra helg helt enkelt.

Nä nu ska jag nanna….


Liten inspirations bild inför min kreativa helg. Illistrationen är gjord av Cassandra Rhodin som är så grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0