grillad lax på stranden

Igår slutade jag redan kl 17:00 vilket innebär att jag var hemma 19:00 woohoo. Men det blev bara nån minut hemma för att byta kläder och sen cyklade vi (jag, andré och mackan) ner till stranden för att möta upp Lina, Lina och den ena Linans syster. Det blev lite jobbigt det där.  Där satt vi från 19:00 till solen gick ner si så där lagom till 21:30. Vi grillade lax och snackade skit. Linas syster dotter med kusin var med och André fann en ny kompis. Visserligen skiljde det 20 år dem emellan, men det var ju inget problem. När vi anddra satt vid bordet och pratade gick Selina och André omkring i vattenbrynet och letade efter bollar. Det var riktigt gulligt att se och gör nog bara så att André ännu mer vill ha barn. = )

Nä nu ska jag ta tag i disken här hemma. Puss och kram.



Underbar kväll. De två prickarna till vänser är André och Selina som precis hittat en golfboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0